Deprecated: iconv_set_encoding(): Use of iconv.internal_encoding is deprecated in /data/www/19192/trygg_cz/libs/Nette/loader.php on line 28
Návod na montáž řetězů TRYGG Fast Trac

Návod na montáž řetězů TRYGG Fast Trac

 


Instalace a úprava

                Po zkrácení.                                              Před zkrácením.

               

 

K dispozici jsou 3 spojovací články na každé straně řetězu. V tabulce jsou nazvané A, B a C.

 

 

1. Položte řetězu na zpevněnou plochu, jak je ukázáno výše a upravte boční řetězy dle přiložené tabulky. Sloupeček A, B a C se vztahuje na 3 spojovací články na každé straně řetězu. Je velmi důležité,aby tyto úpravy byly provedeny před připevněním řetězu na pneumatiky. Pokud se tak nestane, může být výsledkem úzký vzorek u spoje, když je řetěz nasazován na pneumatiku. Riziko je, že řetěz pak bude zkrácen až příliš. Zbývající články postranního řetězu by měly být odříznuty až po dokončení instalace.

  

 

  1. Po provedení úprav postranního řetězu může začít instalace. Nesnažte se odříznout řetěz ještě před tím, než je na pneumatice. Položte řetěz za traktor tak, že hroty směřují vzhůru a
    zámky směřují k pneumatice. Veďte lano ráfkem nebo ho upevněte na vzorek pneumatiky.
    Připevněte háky a zámky k lanu. Je důležité připevnit řetěz na pneumatiku popojetím vozidla vpřed, aby bylo zajištěno správné zarovnání se vzorkem pneumatiky. Při nasazování řetězu roztáhněte oka co nejvíce do šířky. Ujistěte se, že řetěz se nedostane do kontaktu s ráfkem kola, podvozkem, nárazníky atd.

     
  2. Vzhledem k tomu, že řetězy TRYGG Fast Trac jsou vyráběny pro použití na různé pneumatiky, je obvykle nutné jejich zkrácení na potřebnou délku. V některých případech je nutné zkrácení o více než jeden díl, jak ukazuje fotografie. To, o kolik bude řetěz zkrácen musí být rozhodnuto, když je řetěz na pneumatice. Pamatujte si, že je lepší odříznout nejprve méně  než příliš moc. Háky na postranních řetízcích, které jsou nejblíže ke spoji by měly být vyměněny za spojovací články. Tím se zvýší možnosti úprav.

      
  1. Podle toho, jak se konce sejdou ve spoji, existují dva způsoby jak je spojit:
    Obvyklý způsob vidíte fotografii vlevo. Jeden z volných konců je spojen s postranním řetězem jako další boční řetízek a utažen článkem. Spojení křížem může být nahrazeno S-hákem nebo ponecháno, pokud takto vyhovuje.
    Na pravé fotografii není nutný další boční řetízek. V těchto případech jsou přímo spojeny koncové články řetězu.
    Pokud je vzor příliš úzký, uvolněte několik článků  a dotáhněte postranní řetěz.

      

 

  1. Poté, co byl řetěz nainstalován, bude možná nutné udělat ještě nějaké úpravy na čepových spojkách postranního řetězu a na článcích upevněných na postranním řetízku Všechny postranní řetízky by měly ukazovat směrem ke středu ráfku. Všechny nadbytečné části řetězu by měly být odříznuty nebo připevněny k řetězu.

 

  1. Řetězy TRYGG Fast Trac by měly být nainstalovány poměrně na těsno, ale ne tak pevně, aby bylo zabráněno přirozenému pohybu řetězů na pneumatikách.
TRYGG Nøsted Kjetting a.s IG-LES